Lieve bidders,

Wat kijken wij terug op een bijzondere dag!
Misschien heeft het af en toe wat ‘spammerig’ gevoelt, al die berichten in je mailbox en op de Whatsapp.
Maar we geloven dat we een geweldige invloed hebben gehad door met elkaar te bidden en zo op de bres te staan.
Wat een bemoediging dat er zoveel zijn die de geestelijke wapens willen hanteren!

Daarvoor willen we jullie danken.

Ook willen we jullie vragen of we zo heel af en toe weer eens een gebedspunt mogen versturen?
Want de ‘strijd’ is nog niet gestreden. En de Bijbel spreekt vaak over aanhoudend en volhardend gebed.

Wees over niets bezorgd, maar vraag God wat u nodig hebt en dank hem in al uw gebeden. Dan zal de vrede van God, die alle verstand te boven gaat, uw hart en gedachten in Christus Jezus bewaren.
Filippenzen 4:6-7

Wij kunnen ons vol vertrouwen tot God wenden, in de zekerheid dat hij naar ons luistert als we hem iets vragen dat in overeenstemming is met zijn wil.
1 Johannes 5:14

Als jezelf gebedspunten hebt wees vrijmoedig en mail ze naar info@bidvooronzeboeren.nl

Als we af en toe nog mogen connecten hoef je niets te doen.
Als je geen berichten meet wilt, en dat is uiteraard prima, dan kan je ons even melden.
– Op de app; aub even een berichtje terug dat je geen berichten meer wilt.
– In de mail; vindt je helemaal onderin een link “unsubscribe” daar kan je op klikken om uit te schrijven.

Als je de oude berichten wil teruglezen die vindt je hier: https://bidvooronzeboeren.nl/#Blog of hier https://www.facebook.com/events/994680544230044/

Tot slot voor nu,

Heel veel zegen en vertrouw op de God die het onmogelijk mogelijk kan maken!

Peter de Hoop
Albert van der Heide

Roep mij aan, en ik zal je antwoorden, ik zal je grote, wonderlijke dingen bekendmaken, dingen die je volkomen onbekend zijn.
Jeremia 33:3

Gerelateerde berichten

Menu